Centrálním nástrojem řízení v kontextu Lean Production, Smart Factory a Industry 4.0 je Shopfloor management – neboli řízení provozu společnosti.
Efektivní Shopfloor management se vyznačuje následujícími prvky:
- On-site mnagement – manažeříi žijí systémem mentor – mentee a posilují své zaměstnance při řešení problémů
- Práce s cíli – cíle jsou odvozeny od vize a mise společnosti, rozpadnuty na jednotlivé úseky společnosti
- Práce se standardy – rutiny pro řešené problémů jsou standardizované a jednotně strukturované
- Vizualizace – sledování klíčových ukazatelů, odchylek a hodnot. Definování opatření, včetně odpovědnosti a termínů
- Sdělení – je definována hierarchická informační kaskáda, která zahrnuje všechny kolegy jednotlivých pracovisť
Obsah Školení:
- Podstata SFM – Shopfloor Management
- Policy deployment – Rozpad firemních cílů až po nejnižší úroveň
- Jak správně nastaviť KPI jednotlivých oddělení
- Jak vytvořit efektivně fungující Obeyu
- Co by měli obsahovat Daily management boards
- Eskalační systém řízení problémů
- Nástroje hledání kořenových příčin
- Účast na schůzkách shopfloor managementu od předávky směny až po Top management
- Ukázky LEAN aktivit v provozu firmy
Cíl školení:
- Pochopit význam SFM pro efektivní řízení firmy
- Prakticky vyzkoušet nastavení SFM
- Definovat KPI ukazatele, které jsou důležité pro Vaši firmu
- Zlepšení efektivity a spolupráce týmů
Pro koho je školení určeno:
Všichni, kteří se chystají dostat firmu pod kontrolu, nebo jsou jen prostě zapálení do LEAN a chtějí si rozšířit obzory
Cena:
9 400 Kč bez DPH
Cena obsahuje: výukové materiály v tištěné i elektronické podobě, občerstvení včetně obědů
Kontaktní osoba:
Jan Vícha
jan.vicha@effectivity.cz