Projektové řízení pro úspěšné plánování a realizaci projektů

Pod pojmem „projektové řízení“ si lze představit systematický přístup k plánování, organizování, řízení a kontrolování zdrojů a činností potřebných k dosažení konkrétních cílů. Těchto cílů musí být zároveň dosaženo v rámci stanovených omezení, jako jsou čas, náklady či kvalita. Projektové řízení zahrnuje využití různých metod, nástrojů a technik, které vedou k úspěšnému dokončení projektů. S některými z nich se můžete seznámit v rámci tohoto prakticky zaměřeného workshopu.

Co vás čeká:

  • Úvod do projektového řízení, základní principy a přínosy pro vaši firmu
  • Projektový cyklus, definice cílů, rozsahu a časového harmonogramu projektu
  • Role a odpovědnosti, komunikace a spolupráce v týmu
  • Řízení zdrojů – alokace lidských a materiálových zdrojů
  • Risk management – identifikace, analýza, mitigace rizik
  • Monitorování a kontrola, pokroky v projektu
  • Ukončení projektu a vyhodnocení výsledků
  • Vybrané přístupy a techniky využívané v projektovém řízení (Waterfall, CPM, SCRUM apod.)
  • Praktické ukázky, reálné příklady z praxe a jejich aplikace ve vaší firmě

Pro koho je workshop určen:

  • Projektoví manažeři
  • Vedoucí týmů
  • Manažeři a vedoucí pracovníci
  • Každý, kdo se podílí na řízení projektů

Rozsah workshopu: 1-2 dny

Místo konání: dle domluvy

Co workshop vaší společnosti přinese:

  • Budete vědět, jak správně přistupovat k řízení projektů ve vaší společnosti
  • Naučíte se, jak efektivně alokovat a využívat zdroje určené k naplnění cílů projektu
  • Dozvíte se, jak v rámci projektového řízení efektivně komunikovat a plánovat
  • Budete vědět, jak identifikovat a řídit rizika v projektu

V případě zájmu o implementaci metody u Vás ve firmě nás kontaktujte.

Dle domluvy
Ve vašem provozu/v naší partnerské firmě
Dle domluvy
Dle domluvy
TBD

Příspěvky EU:

100% pro firmy do 499 zaměstnanců
50% pro firmy 500 - 3000 zaměstnanců + zahraniční firmy