Pod pojmem „projektové řízení“ si lze představit systematický přístup k plánování, organizování, řízení a kontrolování zdrojů a činností potřebných k dosažení konkrétních cílů. Těchto cílů musí být zároveň dosaženo v rámci stanovených omezení, jako jsou čas, náklady či kvalita. Projektové řízení zahrnuje využití různých metod, nástrojů a technik, které vedou k úspěšnému dokončení projektů. S některými z nich se můžete seznámit v rámci tohoto prakticky zaměřeného workshopu.
Co vás čeká:
- Úvod do projektového řízení, základní principy a přínosy pro vaši firmu
- Projektový cyklus, definice cílů, rozsahu a časového harmonogramu projektu
- Role a odpovědnosti, komunikace a spolupráce v týmu
- Řízení zdrojů – alokace lidských a materiálových zdrojů
- Risk management – identifikace, analýza, mitigace rizik
- Monitorování a kontrola, pokroky v projektu
- Ukončení projektu a vyhodnocení výsledků
- Vybrané přístupy a techniky využívané v projektovém řízení (Waterfall, CPM, SCRUM apod.)
- Praktické ukázky, reálné příklady z praxe a jejich aplikace ve vaší firmě
Pro koho je workshop určen:
- Projektoví manažeři
- Vedoucí týmů
- Manažeři a vedoucí pracovníci
- Každý, kdo se podílí na řízení projektů
Rozsah workshopu: 1-2 dny
Místo konání: dle domluvy
Co workshop vaší společnosti přinese:
- Budete vědět, jak správně přistupovat k řízení projektů ve vaší společnosti
- Naučíte se, jak efektivně alokovat a využívat zdroje určené k naplnění cílů projektu
- Dozvíte se, jak v rámci projektového řízení efektivně komunikovat a plánovat
- Budete vědět, jak identifikovat a řídit rizika v projektu
V případě zájmu o implementaci metody u Vás ve firmě nás kontaktujte.