Shopfloor Management: Řízení výroby, denní komunikace a řešení problémů

Shopfloor Management (SFM) je metodika a systém řízení, který se zaměřuje na zlepšení výkonu a efektivity výrobních procesů přímo v místě výroby – na „shopflooru“. Tato metodika integruje principy Lean managementu tak, aby došlo k zajištění efektivního provozu, zlepšení kvality a zvýšení produktivity.

V průběhu workshopu se seznámíte se Shopfloor Managementem a denní komunikací, osvědčenými metodami pro efektivní řízení výroby, spolupráci týmů a efektivnější komunikaci napříč firmou.

Co vás čeká:

  • Úvod do SFM, základní principy a přínosy
  • Klíčové ukazatele výkonnosti
  • Metody efektivního řešení problémů
  • Vizualizace – přístupy a význam
  • Denní komunikace – pravidla a principy, nastavení pravidelných schůzek a reporting, výměna informací a eskalační systémy
  • Neustálé zlepšování

Pro koho je workshop určen:

  • Manažeři a vedoucí pracovníci
  • Mistři
  • Inženýři a technologové
  • Kvalitáři
  • Pracovníci v administrativě
  • Pracovníci ve výrobě a v logistice

Rozsah workshopu: 2-3 dny

Místo konání: u vás ve firmě/v naší partnerské společnosti

Co workshop vaší společnosti přinese:

  • Naučíte se monitorovat, vyhodnocovat, vizualizovat a pravidelně reportovat své výsledky
  • Naučíte se, jak otevřeně a efektivně komunikovat napříč všemi úrovněmi a celou firmou
  • Pravidelná denní komunikace vám umožní rychle rozpoznat, analyzovat a řešit problémy, tím zamezit plýtvání a zvyšovat kvalitu vašich výrobků a služeb
  • Zavedením SFM a pravidelné komunikace ve své firmě podpoříte kulturu neustálého zlepšování

V případě zájmu o implementaci metody u Vás ve firmě nás kontaktujte.

Dle domluvy
Ve vašem provozu/v naší partnerské firmě
Dle domluvy
Dle domluvy
TBD

Příspěvky EU:

100% pro firmy do 499 zaměstnanců
50% pro firmy 500 - 3000 zaměstnanců + zahraniční firmy