Standardizovaná práce: Konzistentní kvalita a efektivita procesů

Standardizovaná práce je metoda řízení pracovních procesů, která zahrnuje definování, dokumentaci a dodržování nejlepších a nejefektivnějších postupů pro provádění konkrétních úkolů. Je klíčovým prvkem ve zlepšování kvality, produktivity a bezpečnosti práce. V průběhu workshopu se seznámíte se základními principy a metodami standardizované práce a zjistíte, jak své procesy analyzovat a optimalizovat.

Co vás čeká:

  • Úvod do Leanu a standardizované práce, základní principy a přínosy pro vaši firmu
  • Přístupy a nástroje využívané k analýzám procesů a pracovních činností
  • Optimalizace procesů a pracovních činností, design výrobních stanic
  • Standardizace a vizualizace

Pro koho je workshop určen:

  • Manažeři a vedoucí pracovníci
  • Mistři a teamleadeři
  • Procesní inženýři
  • Kvalitáři

Rozsah workshopu: 1-3 dny

Termín a místo konání: u vás ve firmě

Co workshop vaší společnosti přinese:

  • Naučíte se, jak analyzovat a optimalizovat své pracovní postupy a tím dosáhnout vyšší efektivity, produktivity a kvality
  • Standardizované procesy vám přinesou úspory napříč společností (minimalizace chyb, bezpečnost práce, efektivnější alokace zdrojů apod.)
  • Nabyté dovednosti můžete využít napříč firmou (a nejen ve výrobních procesech)

V případě zájmu o implementaci metody u Vás ve firmě nás kontaktujte.

Dle domluvy
Ve vašem provozu/v naší partnerské firmě
Dle domluvy
Dle domluvy
TBD

Příspěvky EU:

100% pro firmy do 499 zaměstnanců
50% pro firmy 500 - 3000 zaměstnanců + zahraniční firmy