Standardizovaná práce je metoda řízení pracovních procesů, která zahrnuje definování, dokumentaci a dodržování nejlepších a nejefektivnějších postupů pro provádění konkrétních úkolů. Je klíčovým prvkem ve zlepšování kvality, produktivity a bezpečnosti práce. V průběhu workshopu se seznámíte se základními principy a metodami standardizované práce a zjistíte, jak své procesy analyzovat a optimalizovat.
Co vás čeká:
- Úvod do Leanu a standardizované práce, základní principy a přínosy pro vaši firmu
- Přístupy a nástroje využívané k analýzám procesů a pracovních činností
- Optimalizace procesů a pracovních činností, design výrobních stanic
- Standardizace a vizualizace
Pro koho je workshop určen:
- Manažeři a vedoucí pracovníci
- Mistři a teamleadeři
- Procesní inženýři
- Kvalitáři
Rozsah workshopu: 1-3 dny
Termín a místo konání: u vás ve firmě
Co workshop vaší společnosti přinese:
- Naučíte se, jak analyzovat a optimalizovat své pracovní postupy a tím dosáhnout vyšší efektivity, produktivity a kvality
- Standardizované procesy vám přinesou úspory napříč společností (minimalizace chyb, bezpečnost práce, efektivnější alokace zdrojů apod.)
- Nabyté dovednosti můžete využít napříč firmou (a nejen ve výrobních procesech)
V případě zájmu o implementaci metody u Vás ve firmě nás kontaktujte.